Hangi tür tartışma/kavgadan daha çok nefret ediyorsunuz?

Kesinlikle ama kesinlikle mesajlaşarak kavga.
Çok ciddi ve sinirli bir biçimde yazıyorsun zaten yüzde yüz ya aklımdan geçenleri yazamıyorum ya da yazım yanlışı yapmaktan neyse diyip susuyorum.
Hangi tür tartışma/kavgadan daha çok nefret ediyorsunuz?
Cevapla