En çok hangisinden nefret ediyorsun.. İKİ YÜZLÜLERDEN Mİ? DEĞERİNİN HİÇ OLMAMASI MI?

Günümüz tarihinde insanlar o kadar ama kadar garipleştiler.. gün geçtikçe şaşırıp kalıyorum.. tam birisine güvendim diyorsun hop arkandan kazık çakmış.. seviyorum diyorsun hop başka bir kadının yatağında.. yanında durayım, destek olayım diyorsun (ahahhhahahhahhaha burası sinirlerimi bozdu) hop seni yerle bir etmiş haberin bile yok.. bu lanet düzende hangisi daha çekilmez bilmiyorum ama ben her ikisinede doydum!! Sessiz olun sadece kendinizi sevin ya.. bak önce değil? Sadece kendinizi sevin.. ben artık sadece kendimi seviyorum.. yani en azından deneyeceğim.
En çok hangisinden nefret ediyorsun.. İKİ YÜZLÜLERDEN Mİ? DEĞERİNİN HİÇ OLMAMASI MI?
En çok hangisinden nefret ediyorsun.. İKİ YÜZLÜLERDEN Mİ? DEĞERİNİN HİÇ OLMAMASI MI?
En çok hangisinden nefret ediyorsun.. İKİ YÜZLÜLERDEN Mİ? DEĞERİNİN HİÇ OLMAMASI MI?
Cevapla