29 yaşındayım anne baba parası yiyorum şımarığım nasıl düzelcem?

29 yaşındayım hala çocuk gibiyim istediğim her şey oluyor rahat büyüdüm hiç çalışmadım bu yaşta şımarık bir kız çocuğu olmak anormal mi ya?
29 yaşındayım anne baba parası yiyorum şımarığım nasıl düzelcem?
Cevapla