10 YILDIR SOSYAL İNSAN OLAMIYORUM 10 YILDIR GEZEMİYORUM BU MONOTON HAYATI YAŞAAMYA MAHKUM MUYUM?

16 Yaşından beri odama kapanığım okumadım , işimde yok , şişmanım kiloluyum her sabah kilo yüzünden kabus görüyorum kollarımda bacaklarımda çatlaklar var saçım egzamalı ve saç telleri tek tek tane tane tel tel irenç boyumkısa 1.70 dışarı çıkamıyorum hiç bir şekilde çünkü yapacak bir işim yok 1 arkadaşımda yok 10 yıldır her gün yemek yiyorum bilgisayar oyunuyorum uyuyorum böyle böyle yıllarım geçti başka türlü insan olamıyorum denedim sorumluk sahibi olan sosyal özgürlüğü bir hayat amacı olan biri olamıyorum ne yaptıysam dişlerim döküldü galiba sonunda canım çıkacak bu durumdan kompe kurtulacağım 10 yıldır depresyondan çıkamadım çıkamıyorum...
10 YILDIR SOSYAL İNSAN OLAMIYORUM 10 YILDIR GEZEMİYORUM BU MONOTON HAYATI YAŞAAMYA MAHKUM MUYUM?
Cevapla