Merhaba; Böyle bir durumda iki tane seçeneğim var ve ben ikisinide deneyerek o evdeki herkesi böyle bir riskten kurtarırdım :D 1. Seçenek çay kaşığının ucu ile hepsinin tadına bakardım ve bulurdum basit bir seçenek hepiniz iğrenebilirsiniz ama benim yapcağım yegane unsurlardan bir tanesi bu olurdu :D ve her kahve için ayrı kaşık kullanabilirdim :) 2. seçenek ise hepsini dök yeniden yap :D damadınkini ayrı bir tepsi ile götür :D
Kaç yaşındasın. Ben o kadar zor olmasını istemem illaki evlenirim ama daha çok var onu kastettim hayatının sonuna kadar yalnız olmak kötü olabilir şimdi yalnızım ve çok kötü bir olay