
sıra senin hadi üz beni...

Bitti mi der sigara yakarım.. Canımı yakmak için yapılan eylemler beni güldürüyor.. Sanırım sadistliğimin duygusal yansıması bu raddeye vardı.. Keyifli geceler..
Gelişi güzel kimse canımı yakamaz benim , değer verdiğimiz insanlar agır konuşabilir , bir süre beklerim sakinleştiginde devam ederse konuşamaz hale gelir bir çift sözümle fakat bu benim son cözümüm...
Cevap
6Cevap
Benim yaşımda ve olgunluğumda bir insanın sözle kolay kolay canını yakamazlar.
Seviyorsam duymam canımmm derim daha sıkı sarılırım ona ve daha samimi çok samimi yaklaşıp, söylediğine pişman ederim. 🤗🔥🌸😎
Bazen sustuğum olur ama okkalı cevap da veririm. Sonra söylediğim sözlerle onları sus pus edebilirim. 😒
Mithat Can Özer’in bu şarkısı beni çok yaralıyor ya, niye hatırlattın ki şimdi?
Ben pek tepki vermem.. herkes kendi karakterini yansıtır napalım.
Susarak... karşıdakinin daha cok canı yanıyor ozmn..
Susarim cevap dahi vermem kaale almam karşıdaki bozulsun
Sanırım sessiz kalırım 🙄 yani bende bilemedim o an ne yaparım
Canını yakanın canını alırım...
İntihar etmene göz yumamam
En ağır sözüm, canım dır sana 😂
O neydide canıma çevirdi site😅
Canımın içiydi 😂 Çevirme yok 😂
Kim olduğuna baglı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?