Güncellemeler
+1 yıl
Tamam da herkes sevmeme iyi güzel demiş de ben bunun için sormadım ki😅. Yani bu da bilmiyorum iyi bir şey mi ki işte. Cidden inanın bana en büyük zaafınız sevdiğiniz olursa gerçekten çok güzel ama bir o kadar da benim için zor çünkü kıyamam ben ona asla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aynıyız bir bakıma. Ve bence bunda bir sorun yok. :)
Soru burada nerede aslan
Soru şu ki. Onu düşünmeden duramıyorum kısacası ona bir zarar gelecek diye hep içim içimi yiyor. Yani düşünmeden duramıyorum ama bu durum beni yoruyor da biraz
Niye zarar gelsin ki endişe ettiğin tam olarak nedir
Yani işte 7/24 aklım onda ve korku bana zarar veriyor işte. Yani ona bir şey olacağı korkusu
Ya onu diyorum işte daha önceden bir şey mi oldu da bir daha başına gelir diye korkuyorsun yoksa gayet iyi olmasına rağmen mi böylesin
Yani o da var ve zaten üstünde nazar mı ne var hep başına bir şey geliyor.
Hm bi okut ona sen
şöyle sevilmek çok mu zor of : (
Yaa sevilirsin Allah Allah daha yaşın başın kaç
sevilmiyorum kral olmuyo işte. soruna cevap vereyim çok normal bi durum aşırıya kaçıp kısıtlamadığın sürece çok sevişin çok güzel
Olur olur daha gençsin elbette olur. Bende bak o kadar yanlış insanlar çıktı ki karşıma inan bana ama şu an hepsine değdi onla 😊. Ayrıca hayır elbette ki kısıtlamam bak çok kıskancım ama onu kısıtlamak kıyamam ya ben ona cidden. Ayrıca ben anormal diye demedim ya her saniye ona bir şey olacak diye ödüm kopuyor. Bilmiyorum o da bana karşı öyle aslında ama cidden off. Biraz fazla abartıyorum da bazen bir şeyleri ama elimde değil. İnan bana ayağına bir kıymık bile batsın istemem. Bana 100 tane batsın ona batmasın derim o yüzden kıyamam. Güzel olmaya ama evet güzel tabi
ağlıcam şu an aşırı duygusallaştım
Yaa çok üzgünüm cidden offf. Cidden ne ettim vallahi kusura bakma. Yaa ağlama be aaaa offf. Niye ağlıyorsun
ağlamıyorum da ayrılırsanız haberimiz olsun cnebshc
Ney oha ama. Ben ondan ayrılmam asla. Her şeyimle ona aidim
şaka yaptım ya mutluluklar size
Haa iyi. Teşekkür ederim darısı başınıza hanımefendi
ben zaten birini bu şekilde hatta daha da çok seviyorum da işte karşılık yok : ( olsun artık teşekkür ederim ben de.
Ooo bak kapışmayalım sevme konusunda çğnkğ anlatmadım bile de neyse. Sevmiyorsa cidden boş ver değmez. Onun kaybı olur senin değil
yazım yanlışın da yok allahım hayal gerçekten
o pek yaşamak istemiyo zaten umrunda değil hiçbir şey bana özel bi ilgisizlik değil zaten
Neyy 😂. Yok yok sen de iyi değilsin belli belli.
hayır gayet iyiyim
Yazım yanlışı cidden önemli bir şey mi bu kadar? Yani bak işin şeyi takılıyorsan böyle küçük şeylere işin zor?
. *
boş veri doğru yazmışsın o yüzden dedim o kadar takılmam ama en azında şey, de, da, mı falan bunları doğru yazsın ki yazıyo beyefendi
E zaten daha ne kaldı kdkdkdkdkdkd. Oyy oyy sana bir tavsiye vereyim bak. Kusursuzu arama ve gerçekten yanında huzurlu hissettiğin kişiyle ol derim. Diğer türlü sadece sana acı verir
bağzen felan gibi şeyler yazanlar da olmasın yani... bulur umarım o beni
Of lan niye beni byöle seven yok
Yaa neden öyle dedin ki şimdi olur olur elbette.
Kimse sevmiyor
Yav severler aaa daha yaşın kaç
😥😥ama böyle degil
Yaa bak kardeşim. Tarzlar değişse de önemli olan duygular ve gerçekten sana hissettirdikleridir. O yüzden üzme yaa kendini lütfen 🙏🏻. Seni de böyle seven biri çıkar
Hayat kisa ölcez ama sevenim de yok mutlu edenim de
Yaa olabilir Allah Allah. Benimde yoktu ama ta ki onla tanışana kadar ve şu an cidden çooook mutluyum
😥😥
Beni seven yok hic bi zamamda olmick
Yav ama daha yaşın kaç aaa. 70 yaşında bile evlenen falan oluyor daha ne diyeyim. Üzme kendini lütfen
Ama düzgün erkek cok seven erkek yok
Tamam bak heh düzgün var dedin e o zaman bulursun birini aaa ne acele bu. Hemen evlenecek misin sanki. Dur bak olur olur cidden. Niye ayrıca sevmesinler severler
Güvenilmiyor
Öyle düşünürsen zaten asla sevgilin olmaz ki. Güven zaten kolay kazanılan bir şey değildir leydim ona göre.
Sevgili degil kociskolata istiom
seni kesin uzerler
Yok yok üzmezler
Beni de koru sev öp si*k ihtiyacım var
Harun abi hele bir git
Harun abi mi.😯
Kudurmuş arkadaş -_-
@hhgggs-ninSevgilisi erkek bunlar erkek de Allah akıl fikir versin ne diyeyim
@hhgggs-ninSevgilisi kudurmak değil bunlar ihtiyaç kıskandım bu gizlinin sevgilisini:((
İhtiyaç ile kudurmak arasındaki fark:
İhtiyaçta bunu gizlice yaparsın çünkü yapman gerekiyordur. Biyolojik bir şeydir sonuçta.
Kudurmak denildiğinde ise böyle ulu orta "S*k beni!" demek akla gelir :D
@hhgggs-ninSevgilisi yoo sevmekte ihtiyaçtır bence ben sevdiklerime ulu orta gidip sarılırım sekste ihtiyaç
Tamam dostum tamam. Haklısın.
ayy zaten bu gizli yumuşağa benziyor iyi si*kemez paragraflar boyunca ağlamış resmen sevgilimde sevgilim ergen kızlar gibi
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş. Belki seni s*kecek çok kişi bulursun ama senin o 'ihtiyaç' olarak bahsettiğin sevgiyi hiçbiri veremez. En azından böyle davranan birine vermezler...
@hhgggs-ninSevgilisi ayy yalan mı ama ben bile böyle soru sormam kız olduğum halde niye bu kadar aglamis anlamadım😄😄
@hddhdhu37 Yalan... Emin ol yalan. Bir erkek gerçekten sevdiğinde ciddi ciddi sevdiği kişiyi hayatının merkezine koyar. Kendi canından bile önceye yani... Bunun yumuşaklıkla bir ilgisi yok. Sana "Böyle davranışlarla seni sevmezler" dedim ama umarım bir gün sevecek biri çıkar karşına da neyden bahsettiğimi anlarsın. :)
@hhgggs-ninSevgilisi abicim ben de sevdim de hiç buraya gelip böyle saçma sapan soru sormadım tamam @gizli sevgilin var anladıkta bu sorunun amacı ne az önce azgindim diye soruya bakmadım da baya sacmaymis gizli olmuş bide rezil olmamak için 🤣🤣
Hem soru da yok burada şikayet ediyorum düzgün soru atsaydın banane
Tamam dostum tamam.
Ne güzel ya
Yani güzel de dediğim gibi işte.
Soru ne ki
Yani içimde hep ona bir şey olur korkusu var kısacası. Canı yanacak diye ödüm kopuyor. Ya en kötü ayağına bir kıymık bile batsın istemiyorum. Olacaksa bana olsun ama işte düşünmeden duramıyorum hiç onu. Onu gerçekten çok seviyorum ve elimde değil de bu durum bilmiyorum pek işte ruhen zor
O seni seviyor mu peki
Yani gerçekten hissettiriyor mu
Elbette hemde gerçekten çok seviyor. Hatta o bir ara benden daha beterdi bile 😅. Ya ben açken yemek yiyemez ben kötüyken iyi olamaz. Benim için tatlış şıklar yapar beni hep düşünür benim için kendini arka plana bile atmışlığı var bir sürü kez ki bunu ben istemiyorum kendi zorla yapıyor daha sonra neyse işte benim için her şeyi yapıyor ve beni çok düşünüp gerçekten mutlu ediyor ve bende onu dünyanın en mutlu kadını yapmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama işte böyle yani olan 😅. Sadece ben ne kadar dışarıda kurt gibi da olsam konu o olunca kuzu oluyorum ve duygusal hemde bilmiyorum şey biri oluyorum. Sadece gerçekten çok seviyorum ve bir ömür onu istiyorum hayatımda
Mutluluklar o zaman
Ne güzel ilişki
Yaa çok teşekkür ederim yani çok mutluyum zaten onla 😊. Darısı başınıza efem
Umarım teşekkürler