Bu tarz sarsıcı gerçeklerden hem gerçek hayattaki hem KizlarSoruyor mecrasındaki insanlardan çok fazla öğrendim. Fakat keşke demiyorum. Öğrendiğim için şükürler olsun amin diyorum çünkü öğrendim ve evet ben neticede sarsılmaz oldum. Bunları öğrenmek çok zorluydu, acıydı fakat sarsılmazlığım için faydalı birer eğitim oldu şimdi anlıyorum.. #TubaSueda 🍀
içme suyunun içindeki canlılar insan ağzında bir köpekten daha fazla bakteri bulunur cep telefonları klozet kadar pistir. cep telefonlarının %20 sinde size ait olmayan dışkı kalıntıları görülür. metroda, metrobüs de soluduğumuz havanın %10’u diğer insanların deri döküntülerini içerir. bazen bilmemek, öğrenmemek daha iyidir, rahattır, genç tutar, özgüven sağlar...
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evrimağacı süper olmuş gerçekten insanlar gerçeğe değil inanmak istediklerini inanıyorlar çünkü gerçekler her zaman rahatsız edici ve hayal edildiği gibi olmaz