Aslında çok sakin ılımlı sıcakkanlıyım ama bazen hassas olduğum konularda kuyruğuma ya da damarıma basıldığında ağzından alev topları çıkaran bir ejderhaya dönüşebiliyorum maalesef o zaman çok şaşırıyorlar çünkü beklemiyorlardı hiçte görmedikleri için insanlıktan nasıl çıktığımı o an insan içinde kana susamış vampire dönüşüyorum ve ortamda herkes şoka giriyor doğal olarak.. 🥳🤪
Geçenlerde ilk defa biri “sakin duruyorsun ama anında patlayacak bir havan var” demişti. Şaşırdım açıkcası, dış görünüşüm sert duruyor sanırım. Genelde çevrem sakin olduğumu söyler ve evet, sakinimdir. Fevri davranmayı ve ani kararlar vermeyi oldum olası sevmedim. Düşünüp tarttıktan sonra harekete geçmeli insan. Sonuçlarını düşünmeden bir harekete kalkıştığında her daim zararla oturursun...
Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
İş yerinde evet biraz fevri olabilirim ama normal hayatimda sakin sessiz. Yeteri kadar yoruluyorum belki ondan. Gunun 8 saati sorun çözmek birseyleri yetiştirmek için uğraşıyorum ya. Belki de ondan. Eksik olan tek birsey var o da heralde bir zaman sonra olur diye ümit ediyorum.
Çok saygılı, sakin, güler yüzlü, güvenilir olarak tanırlar ve anarlar. Evet baya sakinim, hayata hep pozitifim, insanları motive etmeyi severim, morel vermeyi severim. Destek olmaya bayılırım 😃 Ama pek mesafeciyimdir🤦♂️ Soğuk kanlıyımdır. Karsimda ki insan bilgili kültürlü zeki değilse pek arkadaşlık kurmam. Uyumlu değilsek hiçte eğlenceli davranmam 😃