Zor ısınır, çabuk soğurum. Belki de güzel bir özellik değil ama ufacık bir yanlış hareket karşımdaki insandan soğumam için yeterlidir. Benimsemem ve yakınlık kurmam zordur.
Çok kolay soğuyan bir tarafım vardır. Gamsızlık tarafım son 2-3 yıldır çok gelişti. :D
Ama bir yandan da insanlarla iletişim kurarken aramız hemen ısınır. Tabi bu ısının derecesi, karşı tarafın bana nasıl davrandığına bağlı olarak değişir ve bir yerde sabitlenir. Isıyı sürekli arttıran insan da aklımda daha kalıcı olur. :)
Ama dediğim gibi, soğuma yönüm kötü. " Sana aslında yalan söylemiştim, öyle bir şey yok aslında.. " gibi orta ve yüksek derece can sıkıcı durumlarda karşı tarafı anında siliyorum. Arkama da bakmıyorum.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Son paragrafa katılıyorum, aynı durum bende de var. İnsanın bir kere güveni zedelenince eskisi gibi olması bir hayli zaman alıyor...
En ışık hızı özelliğim soğumak ve yok saymaktır. Birinden soğursam hayatımın en yabancı kişisi olarak ilan ederim ve görmezden gelirim. Isınmak zor değil fakat güneşime ve gülüşüme aldanılmamalı.
1
14 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın diye bir şarkı geldi aklıma, son cümlenden ötürü. :D