Soğuk havada regl olmak mı daha can sıkıcı, çok sıcak havada mı?


Her mevsimin kendi zorluğu ve güzelliği var aslında. Yazın denize gitme konusunda biraz zorluk çekilebilir. O kadar.
Soğuk havada regl olmak ağlamalık, isyan edilesi bir durum
Bununda mı sorusu oldu nasıl bir gündemdir kızların dunyasında bu olay ya 🙊😊
Malesef regl olmuyoruz ama erkek olarak soğuk havada ruyalanmalk çok sıkıcı
Sıcak havada daha sıkıntı. Çünkü yazın daha kolay üşütüyoruz.
Her ikiside sıcak havada bunaltıyor soğuk havada üşüdüğünden karın ağrısı yapıyor
Sıcak havada kesinlikle daha rahatsız edici.
Kesinlikle sıcak hava leş ya
Sıcak havada ter+regl çekilmiyor ve kötü koku
Sıcaktan nefret ediyorum sıcak havalarda tabi
Soğuk hava tabiki. Sancılı oluyor
Tabiki sicak hava. Cok berbat bisey
İkiside amaa sıcak daha bir leş
Ben çok rahat oluyorum iki türlü de farketmiyor.
Sıcak hava kesinlikle 😐😐
Soğuk havada hiç çekilmiyor en lanet olanı
İkiside sıkıcı degl
Soguk havada
Sicak hava🤨
Bencede. Sıcakta daha zordur. Sürekli bakım ister. Kaşıntı durumuda cabası
Sıcak havada..
Sicakta
Sıcaakkk
Çok sıcak havada
Soğukkkk
Soguk
Sivakta kokuyo
Sıcak
Kesinlikle sicakta
Sıcak havada.
Çok sıcaklarda
Sıcak havada
Sıcak hava
Yav ge he
soruyu silmişsin cevap vermedik gibi oldu. Eşin sana ne anlamda yaklaşmıyor 2 aydır?
İkiside zor
Ne zor dertleriniz var yaa
Ben bir erkek olarak sıcak hava diyorum
Valla hiç regl olmadım kanka bilemiyorum
Fotoya takıldım soruyu okuyamadim
Sıcak hava da ya
Hay sizin reglinizin
Hay sizin reglinizin derken?
Kadin cocuk doguruyor o acilari cekiyor dogudukdan sonra o cocuklara bakiyor evin isi ona bakiyor aa daha gömlegimi ütülemedinmi denilen de o
Aksama ne pisirsem derdi o
Her ay agliya agliya harab oldugumuz o regl sancilari?
Kusura bakmayin ama siz erkekler sünnet i bile sölen haline getiriyosunuz biz regl i normal olarak söyledigimizde "hay sizin regl inize oluyo".
ikisi de normal 😃
her ikisi de zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar