Yalan söyleyen insanlar sözlerinde durmayanlar kendini mükemmel zannedip karşısındakini küçümseyenler kısacası insan olmayanlar diyelim biz onlara Şu yaşıma geldim elimden geldikçe karakterimi bozmamaya insanlara önyargılı olmamaya özen gösterdim kendimi küçük düşürmedim durmam gereken yerleri de bildim Çünkü sınırlarım var çizgilerim var karşımdaki insanların da böyle olmasını bekliyorum ama maalesef kimisi boş ses çıkartır kimisi değil Karaktersiz insanlardan uzak durmak kendine yapılabilecek en büyük iyilik diye düşünüyorum 🌸
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Bana göre şöyle bir bakarsak zaten karakterli insan yok denecek kadar az.. Özellikle hepimizin yaptığı şeyler var yanlış olan.. Fakat bazıları var ki bence resmen karaktersizliğin dibidir.. Arkadan konuşup yüze gülmek, iftira atmak, insanları kendi çıkarları için birbirine düşürmek gibi davranışlar karaktersizliğin dibidir.. Bir de namuslu gibi görünüp herkesi eleştiren ama kendisinin yemediği halt kalmayan tipler var mesela onlar da ayrı karaktersiz.. İşi düştüğü zaman insanlara sokulan işi bitince arkasını dönen insanlar da karaktersiz.. Keyifli günler..
şu an empati duygusu olmayan insan derim. Ertesi gün bencil insan derim başka zaman iki yüzlü derim. Yani bu göreceli kavramdır. Aslında her biri de karakterin parçasıdır. Yani insanların kendi karakteristik özelliklerinden huy veya iticilik duygusu edinmiyorum. Banane😅
Attımi mangalda kül bırakmayan Delikanlılığın kitabını yazdığını sanan ama bırakın kitap yazmayı adam sıfatıni bile haketmeyen insanlar dostunu arkadaşını bir başkasi için satan kisiler benim için karaktersizin önde gidenidir
Özü ve sözü bir olmayan insanlar bana göre ama onlara karaktersiz demeyelim de belli bir karakter olgunluğuna erişememiş insanlar diye sıfatlayabiliriz. Çünkü kötü de olsa orada bir karakter var yok sayamayız.
Bana göre eşi varken yanında yanındakine kadına bakan karektersiz yalancı kendimi tutuyorum bir sürü yazicaktim yeter neyse küfür etmeyeyim canım yazmıştım geçen gün çıkmadı zaten KS siliyormu anlamadım 🤗
A. M budalası bir erkek mesela öyledir. Zaten çoğu erkek de öyle. Sonra verdiği sözleri tutmayan, iki lafından biri yalan olan, çıkarı için her şeyi yapan insanlar öyledir.
1-iki yüzlü 2-Kendi menfaati için karşısındaki insanı kullanan 3-Yalana kendini adamış insan 4-Kendinden başkasını düşünmeyen ve hor gören yani kibirli 5-Haksızlık çıkaran veya Haksızlığa göz yuman
Sevgilisi varken başka biriyle sevgili olup ayrılan net karaktersizdir 1 ay süre geçmeden birini bulan da öyle net karaktersizdir hiç sevmemiş kasardır