Kişilik & Karakter Meditasyon sırasında hep doğayı ve birilerine yardım ettiğimi düşünüyorum normal mi? Şokagirenbimkasiyeri Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Mesela dinlerken daha enerjik ve iyi hissediyorum normal mi bu? Soruma meditasyon yapanlar cevap versin saçma cevaplar gelmesin Meditasyon sırasında hep doğayı ve birilerine yardım ettiğimi düşünüyorum normal mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Catutigernos Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Meditasyon sonrası sana iyi gelen iyi hissettiren şeyler düşünmen normal bence 1 0 Yorumla
TheBerto Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 47% +1 yıl Sadece meditasyonla değil her zaman düşün kanka 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Meditasyon sonrası sana iyi gelen iyi hissettiren şeyler düşünmen normal bence
Sadece meditasyonla değil her zaman düşün kanka
Rahatlama geliyor ya ondandır
O an seni iyi hissetiren bir şey demek.
Değil knk sen psikoloğa görün:)