Meditasyon sırasında hep doğayı ve birilerine yardım ettiğimi düşünüyorum normal mi?

Mesela
dinlerken daha enerjik ve iyi hissediyorum normal mi bu? Soruma meditasyon yapanlar cevap versin saçma cevaplar gelmesin
Meditasyon sırasında hep doğayı ve birilerine yardım ettiğimi düşünüyorum normal mi?
Cevapla