Anksiyete depresyon hastasıyım tavsiyeniz var mı?

Yaygın anksiyete hastasıyım. Canim sıkılsa içim daralsa durmadan ağlıyorum. üniversiteye gitmek istiyorum bir hayalim var onu bile gerçeklestiremiyeceğim. Ne ders çalışabiliyorum ne de sabit bir yerde durabiliyorum. Durmadan mutsuzluk sıkkınlık yetersizlik duygusu içindeyim. Dışarı çıkmak istemiyorum insanları kendimden yüksek görüyorum ya da insanlari mutlu görünce kendimden daha çok nefret ediyorum. Konuşacak kimsem yok. Ailem bile benden ümidi kesti. Ne zaman krize girsem artık ölürsen öl diyorlar. Hayatta ne dertleşeceğim ne de güveneceğim insan yok. Kafamda sanki biri bana öl artık diyor daha fazla dayanamazsın buna diyor. Ama bir ümitle çabalamaya çalışıyorum. Hep elimde kalıyor. Artık katlanamıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Anksiyete depresyon hastasıyım tavsiyeniz var mı?
Cevapla