Yahu resimlerine bitiyorum. Hepsi çok güzeller 😍 Bunu tam yaşamadım ama çevrem yüzünden buna şahit oldum ve baya eğlendim de. Çünkü tam bir sorun çıkıyor ve 'daha kötüsü olamaz herhalde' diye kızarlarken daha fenası oluyor. Yani komik bence. Kendi topuğuna sıktı deyimini canlandırmak gibi bir şey oluyor çünkü bu durum ☾
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Daha kötüsü değilde hiç beklemediğim bir kötüyü yaşadım. Böyle ansızın tokat gibi geldi. Hiç beklemediğim bir şekilde, hiç beklemediğim bir kişiden. Ama hayat farklı farklı kötü olaylar çıkartıyor insanın karşısına. Her birinin acısı ve üzüntüsü ayrı oluyor. Ya hak ediyorsun ya da zerre kadar haketmiyorsun. Ama öğreniyorsun artık bir daha kimseye güvenilmeyeceğini..
Hiçbir şey için "daha kötüsü olamaz" demedim. Bu hayatın neler getireceğini bilemeyiz çünkü. Kötünün en kötüsü hep vardır. Kim en kötüsünü yaşamayacağımızın garantisini verebilir ki...
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Tabii ki yaşadım zaten insanların bana bir şey yapmasına gerek yok ki ben kendi kendime ediyorum zaten her şey insanlar bunu yapamaz ben kendim yapıyorum zaten😂