Bu adamı/kadını hiç tanıyamamışım bu kadar mı kötü olur bi insan nası görmemişim nası bu kadar kör oldum dediğiniz? En büyük pişmanlığım dediğiniz? Ben yaşadım siz yaşamayın
Güncellemeler
+1 yıl
Karakter yoksunu insan olamaz böyleleri cidden. Hayattan yok olmaları silinmeleri lazım. Hayatımızı mahvediyorlar
Bir insan ne kadar kötü olabilir dediğiniz olaylar yaşadınız mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet yaşadım bu yüzden de artık kimseye güvenmiyorum zaten hayatımda.. çünkü insanlara güven olmuyor
Ben biraz temkinliyimdir çok zaman geöiröeyi tercih ederim. Öyle birisi de karşıma çıkmadı bugüne kadar.
maalesef o da yaşandı...
Pek sayılmaz bazen çocuklarla uğraşıyoruz sadede.
Aklıma gelmiyor.