Hepimizin hayatında pozitif ve negatif insanlar vardır. Kendi hayatımıza odaklanmaktan çok onların derdine koşarız. Bazen bunu kendimize de yaparız. Çaresiz kalıp, ne yapacağını bilememek ve birine danışmak gerekir bazen.
Önceden olsa biz derdim. Ama şu son zamanlar için hayat gerçekten zor, ve bu hayatı zor yapan insanlar. Biz her ne kadar beklentilerimizi azaltsakta, mutluluğu küçük şeylerde arasakta, koşullar yine zorlaştırıyor maalesef.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Hayatı zorlaştıran bizleriz. İstemiyoruz ki dünya bizim etrafımızda dönsün. Ama öyle olmuyor işte. Biz olsun diye uğraşırken sadece kendimizi düşünüyoruz. Kendimizi düşündükçe etrafımızı unutuyoruz. Başkası için bir şey yapmaktan korkar oluyoruz. Sadece kendimizi değil başkalarınıda düşünsek hayat çok daha kolay olur herkes için.