Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir. Her insan değişebilir net bir şekilde diyemeyiz. Sadece olasılıklar tahminler vardır. Bugün kötü olan, yarın iyi olabilir. Bugün iyi olan, yarın kötü olabilir.
Bir insanı değiştirirse zaman değiştirir ve tam bir halde karşımıza çıkarır. Eğer o kişi yarım kalmışsa tamamlamak isteriz. Bu yarım kalışın sebebidir belki bizi ona çeken.
Her insan değişmez. Bazı insanların ise değişebileceğine inancım tam. Bir elin beş parmağı da bir değil. Herkes huy olarak, karakter olarak, insanlık olarak birbirinden farklıdır. Bazıları değişime yatkın olabileceği gibi, bazıları da değişime asla yatkın insanlar değillerdir.
Hayır, insanlar değişmez sadece değiş"miş" gibi yaparlar. Düşüncelerinden bahsetmiyorum, karakteristik özelliklerinden bahsediyorum. Düşünceler sürekli değişebiliyor fakat huy öyle değil, neysen öyle devam ediyor...
Hayır inanmıyorum bir insan 7 sinde neyse 70 inde odur bu hiç şaşmaz. Dönem dönem kendini değiştirmeye çalışsada bu sürekli başa yani ilk haline döner.