Türk erkekleri/kadınları tipsiz Rus kızları/erkekleri yakışıklı diyenler neyin özgüvensizliğini yaşıyor bu kadar?

Arkadaşlar cidden merak edip soruyorum ne zaman ksya girsem bu tarz sorular görüyorum ne bu birbirinize karşı öfkeniz a/mk karşı ırkları övüp bitirene kadar kendi ırkınızın güzelliklerini de fark etsenize Türkiye’de de inanılmaz yakışıklı erkekler ve fazlasıyla güzel kızlar var iki üç kişi sizi kırdı ağlattı diye özgüveniniz düşüyor gelip burada Türkler cirkin söyle böyle cidddden eziksiniz ya asla anlayamicam bu denli özgüvensiz oluşunuzu Rus kızları çok güzel olabilir ya da başka ırktaki erkekler de çok yakışıklı gelebilir size ama 2 3 kişi yüzünüzden kendi ırkınıza bu denli nefret besleyip küçümsemenizi hiçbir zaman anlayamicam evt bazi canım kişilere karşı söylemek istedim bunları 🤧
Türk erkekleri/kadınları tipsiz Rus kızları/erkekleri yakışıklı diyenler neyin özgüvensizliğini yaşıyor bu kadar?
Cevapla