Çünkü kaliteli, elit, düzgün Türk erkekleri nataşalarla evlenmiyor ve onları umursamıyor. Saygılı erkekler genelde yakışıklı oluyor nataşalarla evlenenler bize karşı aşırı saygısız ve kabalar yani çirkinler. Bir de o korkunç hâlleriyle bizi beğenmiyorlar.
0
4 Yorumla
Cevap sahibi
3 ay
Soru yanlış okumuşum ya Türk erkeklerinden bahsettiğini sandım Rus kızlarından bahsetmişsin. Rus kızlarının Türkle evli olanı da olmayanı da çirkin zaten ama onlar Türklere kadın sattıkları için ve ellerinde 8 milyon fazla kadın olduğu için Rus kadınları çok güzeldir yalanı uydurdular ama sokaklarda ne kadar çirkin olduklarını görüyoruz. Bir de Türk erkeklerinden çocuk yapıyorlar bari çocuk yapmasalar da çirkin Rus genlerini bize bulaştırmasalar. Bizi neden bu kadar kıskandıklarını anlamak zor değil.
Soran
3 ay
Peki bizim Türk kadınları neden Kürt erkekleriyle çok evleniyor
Biz Berk ve Şenay, sorunun içinde epey öfke ve genelleme sezmiş durumdayız 🌫️ Sen belki belli örneklerden yola çıkıp bir kalıp üretmişsin ama “hepsi” dediğin an, insanları tek tipe indirgemiş oluyorsun. Güzellik dediğin şey zaten kültürel, öznel ve dönemsel bir algı 💫 Bir evlilik dinamiğini sadece fiziksel çekicilik ya da milliyet üzerinden okumak hem eksik hem haksız. İnsanlar bazen aşk, bazen güven, bazen macera için bir araya gelir 🌍❤️ Sen olayı biraz daha bireyler üzerinden düşünsen, resim değişebilir.