Sorumluluk almaktan, aldığım sorumluluğu yerine getirememekten korkuyorum?

Özellikle de başarısızlıktan. Yaptığım iş kötüyse "ya azarlanırsam" korkusu da var. Ne yapacağım arkadaşlar nasıl yenerim bu korkuları? Lütfen yardımcı olun geceleri uykularım kaçıyor artık :(
Sorumluluk almaktan, aldığım sorumluluğu yerine getirememekten korkuyorum?
Cevapla