Kendimi çok sıkkın, bezgin hissediyorum ama düzeltemeiyorum bu durumu?

Kendimi geliştirmek için çaba sarf ediyorum ama olmuyor, bir yerlerde hatamı yapıyorum? :((
Kendimi çok sıkkın, bezgin hissediyorum ama düzeltemeiyorum bu durumu?
Cevapla