#SelamGençlik 🍀 Düşünün ki siz samimi ve dürüst davranıyorsunuz fakat kadını ayrı erkeği ayrı arkanızdan dolap çevirip yine yüzünüze dostluk taslıyor, ne yapardınız? #KişilikKarakter 🍀 #TubaSueda 🍀
İnsanların sizin güvenilirliğinizi suistimal ettiklerini anladığınızda artık tavrınız ne olur?
Aşırı bir mesafe koyarım. Hızlı şekilde uzaklaşır ve tüm iletişimi sonlandırırım. Benim için artık bunun geri dönüşü asla olmayacaktır. Çünkü o kişinin bu yönünü artık görmüş ve belirlemiş olurum. Bu da beni çok ciddileştirir. Böyle biriyle tüm bağlarımı koparmak isterim. Böyle bir kaç kişi tanıdım. O türden insanları affetmeyi bir gram dahi düşünmem. Bir defa kırarsın ve benim açımdan senin kim olduğun artık anlaşılmıştır. Nasıl biri olduğu zihnimde artık şekillenmiştir. Bu nedenle bir daha geri dönüşe izin vermem. Ve bu imkanları da ortadan hızla kaldırırım. Geçmiş olsun.
güvenimi suistimal ederseler boşa çıakrtırlar kendime kızarım en çok nasıl düştüm bu hataya diye ama sonra bunun da üstüne fazla düşmem insanoğluyuz sonuçta aldanabiliriz
Kendi değerleri ile başbaşa bırakırım layıklerini bulurlar balım. Sayemde değerlerini de anlarlar embesil değillerse dicem de, öylesi de embesil olur genelde. Nasılsın kuzum özlenen listemdesin 😍😘
Hayatta en nefret ettiğim şeylerin başında gelir insan yerine koyuyorsak eğer bunun bir mukabili olmalı, son derece kararlı ve inatçı tavırlar sergileyerek pişman edene kadar devam eder gerekirse kavga çıkarırım densizliğin lüzumu yok
Hayatımda asla bu insanlara taviz vermedim. Dürüst insanlar tonlarca kum taneleri arasında saklanmış altın tanecikleri gibidir. Onları bulur ve onlarla yoluma devam ederim..
İşlerimi hallettikter sonra o ortamı terk ediyorum, ayrıca o ortamda iken üzerime düşen bir konu varsa konuşuyorum yoksa susuyorum tek kelime dahi etmiyorum