Size güvendiğini söyleyen dostlarınızın sizin ardınızdan teyit amaçlı sizin güvenilirliğinizi sorguladığını farkederseniz ne yaparsınız?

Size güvendiğini söyleyen dostlarınızın sizin ardınızdan teyit amaçlı sizin güvenilirliğinizi sorguladığını farkederseniz ne yaparsınız?

Gerçek dostlarım bellidir. Birbirimizi sadece Allah için seviyoruz. Kuşku, tereddüt olmaz aramızda. Ne para ne de menfaat vardır.
Yapan olursa da o kişi bil ki hiç samimiyetin olmamıştır. Ama iki gün önce işyerinde iş öğrettiğim, yol gösterdiğim, ne yapması gerektiğini rehber olduğum yarı yaşımda ki bir insanın sözlerine bakılarak işten çıkarıldım.
Hayat çok garip insan her gün bir şeyler daha öğretiyor. İnsanlara güvenmek bu zamanda çok zor.
Erenler ne demiş. Kul Aldatmaz, aldanır. Bizde aldandık vesselâm. Rabb'ime şükürler olsun ki kimseyi aldatmadık...
o zaman onlar dostum değil benim güvenilirliğimi sorguluyorsa.. çünkü güven sorgulanmaz eğer şüphe varsa orada güven yoktur ki
Ben bunu fark ettiğimde o insanlarla olan ilişkimi bitiyorum ya da minumum düzeye indiriyorum ki kendime olan saygımı kaybetmeyeyim
Günümüzde maalesef bu çok oluyor. Artık istihbarat devleti olduk. Herkes herkesi her kademede her türlü ara ara sık sık sorguluyor izliyor dinliyor takip ediyor. Normal oldu anormal durumlar. Hoş şeyler değil. 😎🌸🍃
Nerelerdeydin günaydın sorularından mahrum kaldık iyi misin?
Güvenilirliğimi sorgulayan biri kendi güvenirliğinden şüphe ettiğindendir sorun yok.
Teşekkür ederim şehir deyistirdim kendime zaman ayırdım işkolik diyorlardı bana kendime zaman ayirmiyordum tatlı yaptım 2 ay 🤗
Nasıl hatalı yazmışım yine😂 tatli tatil 😂😂
İyi yapmışsın tebdil-i mekanda ferahlık vardır hayırlı olsun
Teşekkür ederim 🤗 hayalimdi oldu KS bana uğurlu geldi sanki🤗
Aaa ne güzel 🥳senin adına sevindim 😇😇
Cevap
10Cevap
Hanımefendi, hoş geldiniz. Epeydir yoktunuz. :D
Yani, insanoğlu işte.. bu beni çok kırar.
Evet yoktum ksde beni merak edenler varmış çok mutlu oldum nerelerdesin şarkılarını özledim sabah sabah paylaşımını özledim diyemler olmuş ben kendime zaman ayırdım 2 aydır gezmeler tatil şehir deyisikligi çok iyi geldi b süper her şey 🤗
Hesap sorarım..
Güvenmiyorsa da kendi bileceğin iş der kapıyı gösteririm.
Bunu yapan kişinin hayatımda bir daha olma ihtimali bulunamaz.
Yerinde bir karar olur ama ben onlarla daha konuşmam zaman zaman ben tehlikeli biri oluyorum
Çok kırılırım ve bir daha onlarla görüşmem
Her zaman sorguluyorsa inanmıyorsa sıkıntı.
Güvenmiyosa yapcak bişey yok
Benden daha güvenilir kimseyi göremiyorum
Dostluk biter daha da görüşmem
Güvenmesin o zaman
Çeker giderim
Güvenim kırılır
sasiririm dhhc
Hiç bir şey :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?