Tartışırken gayet sakinimdir. Kendimi en doğru şekilde ifade edebilmek için sakin kalmak zorunda olduğumu bilirim çünkü. Kavga boyutunda ise söyleyeceklerimi söyler uzaklaşırım çünkü karşımdaki kişi ısrarla üzerime gelirse ister istemez geriliyorum. O yüzden çok uzatmayı sevmem, kısa tutarım.
Bazen kaybedebiliyorum ama genel de çok nadir karşılaşıyorum o tarz durumlarla gerçekten kuyruğuma basılmalı ve insanlıktan çıkarılmalıyım aksi takdire polemiğe girmem tartışmam ama kaos severim izlemeye felan bayılırım hahah :D