Sakin kaliyorum
Bagiririm, tepki gosteririm sakin kalamam
Bazen sakinim bazen cilgina donuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öncelikle empati kurarak konuşmaya, orta yol bulmaya çalışıyorum. Karşımdaki bu tavırda değilse, hepsine rağmen beni anlayacağını düşünüyorsam tartışmaya giriyorum ama düşünmüyorsam direk iletişimi kesip ordan uzaklaşıyorum.
Cevap
6Cevap
Sakin kalıyorum genelde
Sakin kalıyorum baktım sorun çıkacak ve idrak edemiyor, anında uzaklaşıyorum. 😄
Hep boylemiydin sonradan mi oyle oldun
Öncesinin ne önemi var. 😄
Nasil sakin kalmayi ogrendim diye soracam cunku
Hep böyleydim. 😄
Olaya bağlı. Genelde sakinim fakat bazen öyle anlar geliyor ki çılgına dönüyorum.
Eser gürler çıkarım yaa... en fazla 1 dakka falan sürüyo zaten
Baktım karşı taraf anlamıyor ortamı terk ederim ne ağzımı ne beynimi yoramam
Genelde sakinimdir oluru var mı diye bakarım yoksa mecbur yumruklar konusur
Sakin kalıp uzaklasirim
Susuyorum ben ya konuşursam kötü olacak çünkü
aşırı soğuk kanlıyım bu tür konularda
Hep boyle miydin sonradan mi oldun
hep böyleydim
bagira bagira kufur edip saldiriya geciyorum
Gırtlağa yapışıyorum
Direk atliyorum üstüne yoluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?