Öncelikle insanları ne şekilde kullandığımızı irdelemek gerekir. Yol arkadaşı olarak mı, kaldırım taşı olarak mı kullanıyoruz insanları. Kullandığım insanlar bana değer katıyor mu, ben onlara değer katıyor muyum buna da bakmak gerekir 4 kişi olduğunu düşün ve her birini 1 kabul et 4 tane 1’i alt alta yazarsan 4 yapar 4 tane 1’i yan yana yazarsan 1111 yapar 4 kişinin dördü de birbirine değer kattığını düşünüyor ve 1111 olmak istiyorsa 4 kişinin de hem egosu tatmin olur, hem de birbirine değer katar. Diğer türlü sadece psikolojik mastürbasyon yaparsın ve kimse bir şey kazanmaz. 1 olarak kalmaya devam eder.
En İyi Cevaplar