Okb takinti anksiyetem var herkes bana deli diyo kimse beni sevmiyo ilacsiz atlatabilirmiyim?

ya gecmiste ya gelecekteyim. anda kalamiyom yillardur bundan muzdaribim ailem benle ilgilenmiyo sinirli agresif bi kizim boylece beni daha iyi kontrol. ediyolar kendi isleri icin kullaniyolar cogu kisiyle kavgaliyim kimseyle anlasamiyorum en cokta kendimle kavgaliyim ozguven 0 herkesten asagi goruyom kendimi ilacsiz nasil atlatirim bu durumu
Okb takinti anksiyetem var herkes bana deli diyo kimse beni sevmiyo ilacsiz atlatabilirmiyim?
Cevapla