Tanışma tarzınız nasıldır? Soru-cevap mı yoksa zamanla mı?

Her insanın tanıma zamanı ve şartları farklıdır. Kimisi soru-cevap, kimisi evet-hayır, kimisi de zamana bırakır sohbet üzerinden devam eder.

Siz hangi tanışma şeklini tercih ediyorsunuz?
Tanışma tarzınız nasıldır? Soru-cevap mı yoksa zamanla mı?
Tanışma tarzınız nasıldır? Soru-cevap mı yoksa zamanla mı?
Cevapla