Her insanın tanıma zamanı ve şartları farklıdır. Kimisi soru-cevap, kimisi evet-hayır, kimisi de zamana bırakır sohbet üzerinden devam eder.
Siz hangi tanışma şeklini tercih ediyorsunuz?
Siz hangi tanışma şeklini tercih ediyorsunuz?


Ben insanları zamanla tanırım. Sorduğum soruya verilen hazır cevaplar beni tatmin etmiyor, inandırıcı hiç gelmiyor. Herkes kafasına göre. Hayatıma aldığım insanlara da kendimi kademe kademe anlatıyorum :) yavaş yavaş sindire sindire..
Teşekkür ederim
Rica ederim 🤞
Soru cevap gitmek bence en makul olanıdır.. Sorulmadan bir insanın kendisini anlatmasını sevimli bulmuyorum pek.. Keyifli geceler..
Teşekkürler..
Rica ederim. Keyifli günler..
Cevap
3Cevap
Ben soru sorarak tanışma faslından hiç hazetmiyorum. Özellikle burcun ne sorusundan ifrit oluyorum sfsff
Burçlar sanki hep doğru çıkarmış gibi 😅
Bi de anlatıyor o burç şunla uyumlu falan bişeyler dfdf arkama bakmadan kaçıyorum
Astrologlar bu kadar dahil olmuyor olaya 😂
Tabii onlar bırakmış bence işi dfdf
Hahaha
Zaman lazım, belli bir süre gözlemek lazım..
Biraz konuşup hemen yanına yaklaştıran tipler bana basit ve geniş geliyorlar..
yaşına statüsüne vs göre değişir. genelde ilgi alanı neyse oradan konu açarım
kadın erkek özelinde cevaplamadım bu arada. genel
İstediğin gibi algılayıp, cevaplaya bilirsin.
Mesela biri gelip seninle tanışabilir miyiz dese ben o şekilde tanışamam illa kendiliğinden bazı şeyler gelişecek başka türlü olmuyor bende
Soru sormam genelde erkek sıkılır.
Zaman içinde sohbet ederek, tanıyorum onu o soru Sor diyorsa
Zaman içerisinde sohbet ederek tanımak en sağlıklı olanı bence.
Zamanlama, her geçen gün sohbet içerisinde insan tanışabilir ara ara soru cevap da olabilir 🥰
Zaman içinde sohbet ederek, diğer türlü sorgu gibi oluyor ve bir yerde tıkanıyor.
Ağzıma tükürüldü artık kimseyi tanımak istemiyorum
Her ikiside
Fazlaca zamanla
Zamana yayarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar