Bir insan neden arkadaşını kıskanır onun sahip olduğu şeyleri değil de çok sevilmesini kıskanıyorum neden?

merhabalar normalde kendimle barışık bir insandım ta ki bir aya kadar normalde konuşkan ve neşeli biriydim arkadaş ortamında da hep boş boş konuşan gülen herşeyi şakaya vurup dalga geçen eğlenen biriydim ama sanki bana bir şey oldu ve kendimi herşeyden soyutladim ne yapsam da içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor ne konuşmak ne gülmek eski halimden eser kalmadı ne yaparsam yapayım eski neşemi bulamıyorum ve doğal olarak da kendimden nefret etmeye ve kendimi sürekli birileriyle karşılaştırmaya başladım sonradan arkadaş ortamımıza biri girdi ve biz ilk zamanlarda çok yakındık ve herkes onu sevmeye başlayınca gtü kalktı biraz ve benden uzaklaştı biraz şimdi herkes onun için ölüp bitiyo ben ise bu duruma ve o kişiye aşırı gıcık olmaya başladım çünkü sürekli olarak ilgi odağı ve bu durum benim sinirimi bozuyo lütfen yardım edin bu durum inş geçicidir
Bir insan neden arkadaşını kıskanır onun sahip olduğu şeyleri değil de çok sevilmesini kıskanıyorum neden?
Cevapla