YANLIŞLIKLA ŞİZOFREN OLDUM? ŞİZOFRENİ DEĞİLİM ÖYLEYMİŞİM GİBİ DAVRANIYOLAR?

yeni bi okula gittim 1 ay oluyo. eski oklumda yaptığım hataları yapmamak için kimseyle konuşmadım yeri geldiğinde bir kaç basit diyolok kurdum derslere katıldım ve hocalarda ve öğrencilerde çalışkan ve sessiz vibe verdim ama asla öyle değilim eğlenceli ve konuşkan biriyim. çok enerjiğim ve bu enerji yüzünden başıma çok şey geldi piskoloğa gitmedim ama hiperaktif olabilirim. demem o ki sınıftakiler benim hakkımda bişey bilmedikleri halde enerjiğim dediğimde inanmıyo mesela. okuldaki ve dışardaki ben farklı olduğum için bu zıtlık kafalarını karıştırıyo açıkcası karıştırmasın oblar kimki. ama zoruma gidiyo hepsi 3iq canım arkamdaki sırada tepişiyolar döniüp bakınca korkuo dağılıyolar bu zıtlıkda etkili olıyo sanırım aslında zıtlık dediğimde pek bişey söylemiyorum sadece bikere enerjiğim dedim hoca sorduğu için bikere de beden dersi kendimi tutamadım ve zıplayıp koşmaya başladım gülüyodum falan bide istemeden tek başıma geziyorum çünkü canım sıkılıyo bazen de istemeden* dik dik bakıyorum ama 3iq bu insanlar sinirimi bozuyo hepsi ayrı mal en son şunu söylüyom bana şizofreni diyolar ilgi çekmeye çalışıyormuşum onları öldüreceğimi falan düşünüyolar yardım edin napim ben
YANLIŞLIKLA ŞİZOFREN OLDUM? ŞİZOFRENİ DEĞİLİM ÖYLEYMİŞİM GİBİ DAVRANIYOLAR?
Cevapla