İnsanlar neden bu kadar yargılayıcı ve empati yoksunu?

Depresyonda olan, kendini kötü hisseden, hiçbir şey yapamayan yorgun kişilere git spor yap bir şeylerle uğraş kafanı dağıt demek hiçbir etki etmiyor maalesef bu kişiye kendini daha da kötü hissettiriyor tabi bir de bu yaşta ne yorgunluğu sen daha ne yaşadın ki söylemleri var di mi ve bunları da en çok aileden duyarız insanlar neden bu kadar yargılayıcı ve aşağılayıcı?
İnsanlar neden bu kadar yargılayıcı ve empati yoksunu?
Cevapla