Sevilen insanlara bakıyorumda yüzlerinde hep asla ölmek istemem ifadesi var?

Yani bu asla ölmek istemem ifadesi dünyayı ve yaşadıklarımı o kadar çok seviyorum ki burdan ayrılmak istemiyorum ifadesi. Bide kendime bakıyorum hiç sevilmediğim için bu ifade yok, hiç olmadı hergün çabuk bitsinde ölme vaktime biraz daha yaklaşayım diye geçiyor o derece bıktım dünyadan çünkü bana sunduğu güzel şeyler olmadı, bende kendimce o güzel şeyleri başaramadım elimden bu kadar geldi yapamadım başarısız oldum...
Sevilen insanlara bakıyorumda yüzlerinde hep asla ölmek istemem ifadesi var?
Cevapla