Erkeksi diye tanımlanan kızlar size itici gelir mi?

Karakter olarak biraz erkeksi biriyim. Küçüklüğümden beri erkek olmaya karşı bir isteğim var. Biseksüel bir birey olmamdan mı kaynaklı bilmiyorum. Herkesten davranışlarım sebebiyle ''erkek gibi kızsın'' cümlesini duyuyorum. Yanlış anlayan olmasın tamamen davranışlarım söz konusu görünüş olarak benzetilmiyorum. Lisedeyken daha erkeksiydim hatta saçlarımı o zamanlar pixie modelinde kesmiştim. Zamanla bu yönüm biraz daha azaldı daha doğrusu baskılamayı öğrendim ama hala erkek doğacak iken son anda kız doğmuş gibi hissediyorum. Elbise, etek gibi şeyler giymeyi hiç sevmiyorum ancak özel günlerde onda da rahat edemiyorum. Topukluyla bile yürüyemiyorum. Genelde spor bazen de maskülen tarzda giyinen biriyim. Diğer erkeklere cilve yapmayı falan bilmem odunun tekiyim. Gerçi bu sadece erkeklere karşı. Kızlarla olan ilişkilerimde romantik sayılırdım hatta cıvık. Ayrıca kendimi daha rahat hissediyordum. Dominant ve gereksiz cesur biri olduğumdan dolayı da söylüyor olabilirler ama erkek olmaya neden bu kadar imrendiğimi hiç çözemedim. Sizce nedendir bunlar?
Erkeksi diye tanımlanan kızlar size itici gelir mi?
Cevapla