Erkekler, topal bir kız sizin gözünüzde çok mu itici?

Etrafıma bakıyorumda beyinler artık gözlerde olmuş 😒 3. sınıf üniversite öğrencisiyim fakülte 1. siyim bakımlı bir kızım ama aksayarak yürüyorum tek sorun bu kendi işimi kendjm yapan kimseye yük olmayan biriyim zaten bunları yapamazsam üniversite okumak için sehir dışına ailemde göndermezdi...4. sınıflardan bir erkekten çok hoşlanıyorum ama hiçbir cesaretim yok ede ede beni mi kabul edecek o kadar kızlar varken diye... ya zaten ben açılmam direkt ama arkadaşlarımdan yardım alabileceğim kişiler var onlara bile söylemekte tereddüt ediyorum.. of ya her şey dış görünüş mü😔
Erkekler, topal bir kız sizin gözünüzde çok mu itici?
Cevapla