Gözlerini kaçıran kızlar itici mi beyler? size özgüvensiz mi gelir?

hoşlandığım çocukla göz göze gelince hemen gözlerimi kaçırıyorum istemsiz çok utanıyorum, sanki gözleri beni yutacakmış gibi hissediyorum bu yüzden uzun uzun bakamıyorum.

arkadaşım da diyor ki o sana baktığında gözlerini sen ayırma onun ayırmasını bekle erkekler böyle kızlardan hoşlanır bu özgüven gösterisidir diyor.

siz ne düşünüyorsunuz? çocuk beni özgüvensiz mi buluyor? ama ben ölsem bakamam napacağım ya:
Gözlerini kaçıran kızlar itici mi beyler? size özgüvensiz mi gelir?
Cevapla