
Aynıı hatayı tekrar tekrar yapıyor musunuz?

Bazı hatalar vardır ki o hatalardan bir şeyler öğrenir ona göre davranırsın ve bir daha yapmazsın. Bazı hatalar aslında insanın kişiliğinden dolayı var olur bu tür hatalara işte insanlar tekrar tekrar düşerler.
Akıllandım demeyi erken buluyorum çünkü karşılaşacağım durumlarda aynı hatayı yaşayabilirim ancak şu var ki ne gibi durumlar yaşanırsa aynı hayatı ortaya çıkarır işte bunun farkındayım
Yok ben tekrar tekrar düşerim aslında kimse bana bir şey yapmıyor ben kendi kendimi mah ediyorum böyle bir şeyi kendim kendime yapmak varken kimsenin üstüne bırakmıyorum bebeim kxjcjc
Cevap
13Cevap
Tekrar tekrar yaptığım hatalar var tabi ki ama hata nasıl güzel :D
Bir şeyi severek yapmak onemli 😂🤪
İnsanlık hali.. Düşmez kalkmaz bir Allah var sadece..
Yaptım, yapıyorum, belki yine yapacam..
O hataların tiryakiyiz belki de, kim bilir..
Bir konuda her zaman aynı hataya düşüyorum o konuda akıllanacak gibi değilim..
Kim düşmüyor en akıllısı bile düşüyor tekrarlıyoruz bazen
Bu soru eskiden sorulmuş olsaydı evet derdim ama artık belli bir olgunlaşma dönemine belli bir yasa seviyeyye gelince akilllandim artık mantığım neyi diyorsa inu yapıyorum
Düşe düşe akillandim ama düştüm bir kere ve içinden çıkamıyorum
Dünyada yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı tekrar yapmanın bir anlamı yok
En sevdiğim hatam o benim 🌸
İmkansız ikincisi cok kötü olur benim için.
Hata dediğin 1 kez olur tekrarı ahmaklıktır
Bi hatayı 50 kere yaparım kız ne olcak elime mi yapışcak öyle bi de hevesle yaparım ki
Bile bile çok yaptığım oldu
Yapmamaya çalışıyorum.
Düşmem ssalak değiliz sonuçta
Daha akıllanmadım
Akıllanmayı tercih edenlerdenim genelde
Yavaştan ders almaya başladım
Akıllandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?