İnsanlar evlenince mi salar, yoksa zaten öyle özelliklere mi sahiplerdir?

Teyzem mesela hep dağınıktı, geç saatlere kadar uyurdu yaşına göre çok ciddiyetsizdi. Eniştem de biraz ağır canlı, paspal gibi..
Şimdi yeni eve taşındılar, gittim misafirliğe.. ikisi de salmış bayağı. Teyzem bakımsız görünüyordu, eniştem desem dağ ayısı saç sakal karışmış.

Evlilik salma özelliği mi verir yoksa zaten öyleler de, rahat davranıyorlar mı?
İnsanlar evlenince mi salar, yoksa zaten öyle özelliklere mi sahiplerdir?
Cevapla