GüN AyDıN..☕
Sabanlarımınız vazgeçilmez içecekleri içildi mi, çay/kahve?
Sabanlarımınız vazgeçilmez içecekleri içildi mi, çay/kahve?


Günaydın, İçildi bile. Kahve Yükleniyor :)
Artık 4. mü 5. mi sayamadım..

Günaydın..
Cevap
16Cevap
Evet içtuk
Arada sırada yapıyorum böyle çılgınlıklar :))
Tadı hiç güzel değil onun 😃
Ayıp ama 😂
Evet içiyorum, herbalife aleoveralı suyumu içiyorum 😋
Daha yeni uyanıldı ama muhtemelen 2 dakika içerisinde geri uyunacak.🛌
sadece su içmiştim sabah kalktığımda. öyle içecek alışkanlığım yoktur
Ben mi geç kalıyorum hep siz mi çok erkencisiniz yahu 🥺
Oysa bugün erken uyandım 🥺
demlik bitmek üzere :D
şu an damarlarımda kahve akiyor olabilir 3 saat uykuyla duruyorum
Evet içildi çaylar.. Kahveye geçeriz birazdan.. Keyifli günler.. ☕☕
Günaydın, içildi kahve içmeden asla güne başlayamıyorum
iyi hatırlattın, portakal suyunu yapayım
Henüz hiçbir şey yiyip içmedim. Günaydın:)
Kahvekolik biriym desem gerisini siz hesap edin
Şekersiz kahve içildi
İçildi
İçildi evet
sabahları vazgeçilmez içecek 🥤 me:sigara 😀
Meyve suyu... şimdi çay keyfi. 😃
Önce çay simdi kahve içildi
Kahvemi çoktan içtim 🍫
çay çay
Votka
Hala yorganın altından çıkamadım :)
Evet içildi..
İçilir birazdan
Henüz içmedim
hayır.
Evet içtim kahvemi
Kahvem elimde🤎
Kahve , evet içildi
Yok daha içilmedi
İçildi efem.
kahve
Evet vivir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?