Hayatıma kim girerse girsin kendimi yetersiz hissediyorum ne yapmalıyım?

Herkes benden üstünmüş gibi görüyorum kendimi her konuda yetersiz hissediyorum çirkin bi kız değilim ama kendimi kimsenin yanına Yakıştırmıyorum. Çevremdekiler beni güzel buluyor ama ben genel olarak hiçbir erkeğin yanına kendimi Yakıştırmıyorum ne yapmalıyım
Hayatıma kim girerse girsin kendimi yetersiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla