Hangi burcun erkekleri/kadınları daha kötü?

bana göre kova, balık ve yengeç erkekleri çok kötü diğer gezegenleri ne olursa olsun güneşi bu burçlardan olan erkeklerde iyi görmedim. kadınlarda da akrep, yengeç ve boğa kadınları biraz toksik geliyor ama çok değil sizce hangileri daha kötü?
Hangi burcun erkekleri/kadınları daha kötü?
Cevapla