Aklıma Sürekli kötü şeyler geliyor manik depresif olabilir mi?

Iki üç aydır bir anormallik var üzerimde cildim çok bozuldu geceleri uyuyamıyorum her şeyi çok kafama takıyorum Geçmişte yaşadığım kötü anıları silemiyorum aklımdan acayip derecede kötü şeyler yaşamadım Ama bazı şeyler var ki unutulmuyor nazik ve hassas bir insanım Sizce ne yapmalıyım?
Aklıma Sürekli kötü şeyler geliyor manik depresif olabilir mi?
Cevapla