İnsanların sürekli beni eleştirmesi memnun olmayışı beni ruhende yalnızlaştırıyor. Ne yapmalıyım?

Mesela en basit örnekleri söyliyeyim.

■Ablam sürekli görümcelerini benimle kıyaslıyor bak onlar öğretmen oldu memur oldu sen 2 yıldır sınavı kazanamadın.

■Annem çok utangaçsın çok durgunsun misafir gelince odana cekiliyorsun biraz atilgan ol hoş geldin de sonra sana deli derler

■ Babamsa bir işe girmeme ve tek basima bir seyler yapmama müsade etmiyor neymiş taciz ederler basina bir hal gelir.

■Abilerim giyimime karisir beni doverler saygı duymazlar

■Arkadaslarim icime kapanik oldugum icin benimle iletisim kurmaz onlar gibi giyinip gezmedigim icin ezik gorurler.

■Pazarda çarsida pazarlik yapmadigim icin surekli beni kandirirlar.

■Makyaj yapmadigim icin ve dekolte giyinmedigim icin erkek cocugu muamelesi gorurum.

■Bu kadar baski ve siddetli bir ortamda buyudugum icin elestiriden ve tartismalardan kacarim. Kendime guvenim olmaz.
■ en son fikir ise inth etmektir.
Güncellemeler
+1 yıl
Yardiminiz icin tesekkurler.
Güncellemeler
+1 yıl
🍁🍁
İnsanların sürekli beni eleştirmesi memnun olmayışı beni ruhende yalnızlaştırıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla