Anne rahmine düşmeden önceki anı. Keşke ben o yarışı kazanmış olmasaydım diyorum :D Çünkü kazandığım tek yarış o olabilir. Doğduk, büyüdük, yaşıyoruz da bu hayat benim değil. Sanki başkasının hayatını yaşıyorum. İşe git eve gel gez keyif yap felan. Kafam da bam başka bir dünya var aslın da ama o bu değil yani. Bu kadar kalabalık olmamaydı. Orta çağa dönmek isterdim açıkcası daha sakinmiş. Genel olarak her şeyi değiştirirdim öyle diyeyim.