Hayatını otomatik pilota alıp mı yaşıyorsun?

"Anda kalmak" diyoruz hep ama yaptığımız işlerin neredeyse hepsini otomatik pilotta yapıyoruz farkına varmadan.
Kimisi için ara ara olsa da, birçoğu için her zamanki hâldir.
Peki sende genelde bu şekilde mi yaşıyorsun?
Hayatını otomatik pilota alıp mı yaşıyorsun?
Hayatını otomatik pilota alıp mı yaşıyorsun?
Cevapla