"Anda kalmak" diyoruz hep ama yaptığımız işlerin neredeyse hepsini otomatik pilotta yapıyoruz farkına varmadan. Kimisi için ara ara olsa da, birçoğu için her zamanki hâldir. Peki sende genelde bu şekilde mi yaşıyorsun?
Hayır, yaptığım her işte aslında iki meşguliyetim vardır. Çünkü kitapta okusam, yürüyüşte yapsam yemekte aklımda hep birbirinden alakasız bir sürü düşünce vardır. Bir soruya cevap verirken hatta uyurken bile düşünüyorum. Bu yüzden yaptığım hiçbir şey otomatik değil. Tek bir tanecik var, o da çsg ve eig seçimleri için yaptığım copy paste. Onu da yapayım bari ☾
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Hayatı otomatik pilota alamıyorum ki.. Bir şekilde ben koşmak zorundayım.. Dinlenmek istediğim zamanlar oluyor elbette ama o zaman da otomatik pilota almaktansa stop ettirmeyi tercih ediyorum.. :D Otomatik pilotta olsak bile karşımıza ne çıkacağını bilemeyiz.. Keyifli geceler..
Çoğu zaman evet. Sonuçta hayatin bir rutini var ve her gün yeniden bunu düşünmek ve planlamak gerekmez. Ama arada bir ayağını gazdan çekip anda kalıp durup düşünmek lazım. Bunu ihmal ediyorum maalesef.
Ben daha hayatımı nasıl yaşadığımı bile bilmiyorum. Ne bir planım var. Ne de akışına bırakmışlığım. Karmaşık hisler içerisinde yaşamaya devam ediyorum. Evet biliyorum ki bu durum içten içe beni oldukça rahatsız ediyor. Ama eyleme de geçip düzeltemiyorum da. İyi ya da kötü bir şeyler yapmam gerekiyor…