Ne bileyim,çok mükemmel birisini görüp "Oha bu insansa,ben neyim ya?" dediğiniz olmuştur.O zaman hissederiz "Oksijen israfıyım ha." falan...
Sizinde oldu mu ?
Sizinde oldu mu ?
Dünya gözüyle bakarsan öyle düşünebilirsin ! onun yaptıklarını bende yapabiliyorsam görüyorum koşuyorum tutuyorum sevebiliyorum özleyebiliyorum yardım edebiliyorum vs bunları yapabiliyorsan ve hala ruhun bedeninde ise o oksijeni soluman hakkındır diye düşünüyorum. diğerlerinden bir farkın yok
Yıllardır bu gerçeğin farkındayım, anlık olarak değil yani :( ,
dürüstlük büyük bir erdemdir
ne kendimi o kadar küçültürüm ne de başka birisini o kadar yüceltirim.belki görünüşüm mükemmel değil ama kendi halimde yaşayan birisiyim işte.
Cevap
7Cevap
hep millet benim hakkımda öyle düşünmüştür... şaka ya :D işim dolayısıyla gerçekten imrenilecek biriyim(albümüm çıkıyor bu yaz)Ama kimseden değerli olduğumu düşünmüyorum.Oksijen benim mi ki millet benim için oksijen israfı olsun?
pek değil ama ya böyle salaklık olur mu, bu adamın evrim tarafından elenmesi gerekirdi dediğim çok olmuştur
Kendini bir insan olarak görüp her insanın kendine özgü bir artısı olduğunu düşündükten sonra kendini kötü hissetmenin bir anlamı yok...
yok düşünmedim.ama sıvı israfı olanlarida gördükçe kendime hak veriyorum.felsefem kendine faydan yok ise başkasina zararin olmasin.
O değil de hoca abi israftan bahsediyor tam güzel birşey söyleyecek tak "reklamlardan sonra "diyor .En büyük israf zaman kaybıdır sayın hocam, amen.
karbondioksit salıyorum bende bir şey üretiyorum
Malesef...
kendimden mükemmelini görmedim..
:S hayır tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar