Bende psikolojik nefes darlığım var 10 yıldan beri çekiyorum. 12 yaşında derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum sonra rahatlamak için üflüyorum. Ev beni daraltıyor sosyal aktivitem pek yok işe girmek istedim heyecandan mülakatta kaybettim. İlk başta önemsemedim sonra tekrarlayınca gögüs hastalıklına gittim astım ilacı bile kullandım fayda etmedi kalbim de hızlı çarptığı için kardiyolojiye de gittim kalbim normal şekilde atıyormuş çok evhamlıyım paniğim örneğin elimde telefon var değerli eşyamı bulamayınca kendimden geçiyor telefonum nerde gibisinden telaş yapıyorum. Liseden mezun olduktan sonra özgüvenim gitti hayata küstüm küsünce kelime darcığım azaldı yanlış bir cümle söyleyeceğim diye insanlardan uzaklaştım kimseler beni anlamadığını düşündüm çıkmaz sokaklar içindeyim 2014 yılında psikolojik ilaçları tamamen hayatımdan çıkardım eskiden neşe dolu kendime güvenen gülmeyi seven biri iken panik atak beni mahvetti olumsuz düşünler aklıma getirdi bu hastalık sayesinde takıntılı bir insan oldum tanımadığım insandan hakaret yediğimde kafamda büyütürüm ağlarım.. Psikolojik ilaçların hiçbiri yaramıyor aksine kilo yapıyor insanı uyuşturuyor ve rahatlamak için uyutuyor ama ben şifayı Kur'an-ı Kerîm okuyaraktan buldum ama bir işi yaparken yarısında sıkılıyorum daralma geliyor en son çareyi psikoloğa mı gitsem diyorum.. Kendi kendime ağlıyorum kimse beni sevmediğini düşünüyorum... Aslında herkese karşı güleryüzlü insanım ama hep içeme atarak içimde yaşamaktan bıktım!
senin durumun beyninden gelen radyasyonlara yönelik oluyor bence sürekli bu olayarı düşündğün için olablr beyninden çıkar at ben nefes alabliyorum telaşlanmıyorum gbi şeyler dğşün sürekli aynı şeyleri düşündğün için beynin komtrol edyor seni sen beynini kontrol et bence neşeli güler yüzlü bir insansın bak aynısı bazen bendede oluyor mesela beynimden çıkarıp atıyorum gülmeye gülümsemeye devam ediyorum herşeye rağman hayat iite bu gülemezsen komple hayata küsersin bence bu fikirleri aklından çıkar eski haline dön gülmyemdevam et
yolu bulmuşsun aslında dine sarılarak ama kardeşim şeytanın vesvesesi çoktur sen yine dine yönel çare Allah çünkü başka seni toparlayacak yok ne ilaç ne doktor..
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen kardeşim ALLAH'ın yolundan gitmek en önemlisi kaç yıldan beri Elif Ba'da kalırdım Kur'ana geçemediğim için üzülürdüm sonunda mezun olduktan sonra Kız Kur'an kursuna gittim ALLAH'Û TEALÂ Kur'an-ı Kerim'i okumamı nasip etti çok şükürler olsun.. 🙏
Senin bir şekilde toplum içine çıkmab gerek. Sevdiğin kişilerle daha sık zaman geçirneye başla. Yavaş yavaş açıl.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aynı bensin yemin ediyorum sana ! Şimdi anlaşılan senin depresyon veya kafaya takma sorunun var bendede var yani paniklemeye gerek yok bunlar aşılabilir şeyler. İlk önce bir psikologa git derdini anlat o sana bir ilaç yazıcaktır o ilaçlar sana çok iyi gelicektir. Söz konusu eski neşenden bahsettin. Çok sevindim böyle olmana iyi bir insan oldugun belli oluyor. Söz konusu açılmışken artık bu devirdi iyi insan kalmadı :)
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kendimi ifade edebildiysem ne mutlu iyilik yaptım karşılığını alamadım çevremde aşalandım alay konusu oldum ezildim ams hiç kendimi salmadım ama nefes darlığı çok kötü ya sadece bende mi oluyor diye çok korktum içime atmaktan bunaldım...
En İyi Cevaplar