En ufak şeyde bile 'insanların ' RUH HASTASI '' demesi çok ayıp değil mi?

yeni yetmeleri görüyorum en ufak şeyde bile ruh hastası, git tedavi ol, toplumdan uzaklaş vs. diyor. Sanki adam öldürdü ve birine teacavüz etti. Kendilerini ne sanıyorlarsa.
En ufak şeyde bile 'insanların ' RUH HASTASI '' demesi çok ayıp değil mi?
Cevapla