Yanıma Yakış, arkadaşım dediğim insan yanıma yakışmalı.. Nasıl iğrenç sözler bunlar, nasıl bir ego. Bu nasıl kendini bilmezlik. Sen kimsin ki ben senin yanına Yakışmaya çalışacağım? Bu sözü söyleyen kişi insan olamaz. Bir insanın yanına yakışmasından çok yarınlarına yakışması önemlidir. Bu her ilişki için geçerlidir. Arkadaşım dediğim insanın giyimi, kuşamı onu bağlar, mühim olan aramızdaki samimiyet. Ayrıca ben yanlış bir davranış yapmayı bırakacaksam bunu birilerinin yanına yakışmak için bırakmam, kendime yakıştırmadığım için bırakırım. Bu sözler çok ağır, sizi çok iyi anlıyorum. Size şunu söyleyebilirim ki; bu sözü söyleyen kişi sizi haketmiyordur, mesafeli davranmanızı, artık ona hiçbir şekilde kırılmamanızı öneririm
Minik bir kızın hayalleri Belkide çok zorluk çekti belirli bir yasa kadar Belki 1 kişi güzelsin demedide şimdi iyi durumda Neden zengin deyilime tak sen
Kişinin kendini bi halt (kibarcası) sanmasından başka bişey değil banada bu cümleyi çok kullandılar sevdiğim kişiden yana artık görüşmüyorum onlarla. Karşımdaki bakımlıysa çalışkansa kendine değer verip banada beni değerli ve iyi hissettiriyorsa bitmiştir iş.
Bunu söyleyen kişinin sorunun aslında yanındaki değilde kendisinde olduğunu fark etmemesi üzücü Önce bir kafamızı düzeltelim sonra Görünüşümüzü Sınıflandıralım
Hakaret bir insanın yüzüne karşı bu şekilde konuşursa olur iki kişi arasında ki bir konuşmada herkes içinden geçeni söyleyebilir sana güvenerek söylenen bir söz bunda bir şey yok
bunu herkes yapıyor bir çift gördüklerinde kız bu oğlana nasıl bakmış oğlan bu kıza nasıl bakmış çirkin şansı kızım bu senin yanına yakışmıyor falan bok bok şeyler kullanıyorlar bende çok sinir oluyorum sırf bu yüzden bütün arkadaşlarımla aram açıldı birinden hoşlanıyorum ya da biri benden hoşlanıyor hemen başlıyorlar kanka bu ne ya sen daha iyilerini hak ediyorsun tipsiz bu falan sürekli saçma canım sözler onlar yüzünden hem artık arkadaşım yok hem de sevgilim falan
Niye kuzenin Çağatay Ulusoy felan mı? Ya da önceden gözleri görmemiş mi? Ay ne ayıp şey :( hakareten ziyade k kızın üzerine toprak atsa o kadar koymaz şahsımca
Valla havasını alın onun karşıdaki kişiye yazık. Yarın evlenir 2 gün sonra elektrik alamadım derse şaşırmayın. şu an empati yaptım da kız açısından fenaa!!
Kişilige bagli eğer ben nasil konusulmasini biliyosam ve ya nezaket ne biliyorsam ama o kaba ve ağzı bozuk biriyse denilebilir ama şahsen ben yanıma yakismiyo demek yerine kaba ve ya birbirimizle cok farklıyız gibi şeyler kullanirdim kaba bi tabir bence sonuçta hiç birimiz bulunmaz Hint kumaşı deiliz
Böyle insanları dev aynısını karşısından alıp boy aynasında kendini izletmek lazım.. Sen kimsin? Hakaret tabiki. Saygısız insan kaçarak uzaklaş akraban da olsa.
Hakaret, evet biri bu ifadeyi benim için kullansa ağır tepki veririm lakin gerçekler bu. Kimse yanına yakışmayani istemez.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bana da çok kırıcı gelir. Eski sevgilim hakkında da çevrem benzer yorumlar yapar dururdu, ama ben ona bakınca dünyanın en güzel kadınını görürdüm ve hala da öyle hissediyorum. Bir çok kişiyle yüz göz oldum bu yüzden.
kesinlikle hakaret değil. yanıma yakışmıyor sadece şekilcilik olarak algılanmamalı. Karakterin farklı olması, sosyal çevreye uyum sağlayamaması gibi durumlarda insan yanındaki kişinin kendisine denk biri olmasını ister
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
öyle insanları sevmem sanki küçük dağları kendileri yaratmış gibi havaları var hepsinin, ve böyle konuşanların da çoğu çok güzel/yakışıklı da olmuyor
Bir nedeni vardır öyle deme bazı insanlar gerçekten yakışmıyor yani hani yolda gidiyorsun direk polis görse paket durumu o derece sana da gölge düşürüyor
Eskiden biri arkadaşımın kız kardeşi için böyle demişti ben kız yerine kırılmıştım resmen. Hiç unutmuyorum ama iyi ki duymamisti. Gerçekten çok kırıcı yapmayın böyle
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kuzenin şerefsiz bahsettiği kişi de iyi biriyse bu yüzden diyorsa hakaret değildir sfdytxvzbz