Mesela ben iyi niyetimden dolayı çok çektim, çekmeye de devam ediyorum 🙄 sizin de var mı böyle değiştirmek isteyip de değiştiremediğiniz özelliğiniz?


Sevdiğim kisiler bana hatada yapsa başta kızıyorum uzaklaşıyorum konuşmam diyorum sonra zaman geçince hemen yumuşuyorum buda beni zayıf yapıyor sinirim anlık ve geciyor sadece sevdiklerime herkese değil ama istemiyorum öyle olmak
İnsanlara çok çabuk güveniyor, özelimi paylaşıyor ve direkt hayatıma dahil ediyor olmam. Zararı çok, vazgeçiş yok...
Elim çok açıktır keşke boyle olmasaydim
Cevap
8Cevap
Var aslında da pek umursamıyorum ya valla battı balık yan gider
Hırsım ama buna engel olamıyorum
Bir seye kafayi takip kendi kendimi yemem olabilir. Takintili ve strese meyyal bir insanim. Bu arada gorsel poi'den :))
Evet Harold Finch'i özellikle koydum. Onun da insanlara yardımcı olmak için çekmediği çile kalmadı 😅
Ama adam kral. Bu ugurda cekilen cile de kutsaldır herhalde.
Kesinlikle öyle. Harold adamdır :) En sevdiğim 3 dizi karakterinden bir tanesi oluyor kendisi
Digerleri ne?
Profil resmimdeki kişi yani, Ragnar Lothbrok.
Ve The Blacklist dizisinden Raymond Reddington
Dert babasıyım bıktim bu durumdan biride desin ki nasılsın
@Need4Read iyiyim siz nasılsınız
kalebodur veya fayanslara basarken derz aralarına basmamak için uğraşıyorum psıkolojık olarak yıpratıyor benı ((:
Evet var. Duygusal olmam ve herkese kendim gibi güvenmem..
Ah şu sahiplenici yönüm..
Takıntılı ve detaycı oluşum.
Detaydaki açıklamanın aynısından🥺
Huysuz bir yapım var 😀
Bazen çok ve boş konuşmak
Dik başlı olmam
Hala değer vermek
Öfkem ani sinirim
Inadim
dobralık.
sürat sevgim..
Burnum hahahhaahha
yerimde duemuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?